etr levelezesi gondok miatt...

KOVACS Bela climbela at map.elte.hu
2008. Sze. 24., Sze, 15:37:46 CEST

Tisztelt UNIX/linux spec.koll.-t felvett hallgatók!

A többiek töröljék! :)

Az ETR-es levelezési gondok miatt terhelem a levlistát...

Az óra időpontja szerdánként 15.00-18.00-20.00 (vagy ameddig birjuk).
Az órák tömbosítve, vagyis 2-3 hetente egyszer lesznek megtartva, hiszen egy
install/konfigurálás az gyakran 3-4 órányi is lehet. A 7.55 gépteremben
lesz, az "új" gépek térfelén...

Részletek az első órán: 2008.10.01-én szerdán (ez már hosszó nap lesz...)

Kérem, hogy magánlevélben válaszoljanak/írjanak mert az etr-es
kurzusmail/fórum úgy tűnik (nálam biztos) akadozik...

Kovács Béla
Eötvös Loránd Tudományegyetem -IK- Térképtudományi és Geoinformatikai Tanszék
Tel:+36-1-3722975, Fax:+36-1-3722951                   http://lazarus.elte.hu