Ismételt egyeztetés

mftve mftve at t-online.hu
2008. Sze. 9., K, 15:22:01 CEST

Aradi P.;Balázs  P; Berkó T; Hayth B; Resch A;Strommer D egy. hallgatók részére!

A korábban elküldött e-mailben leírtaknak megfelelően vártam Önöket ma, 10.00 órától a Tanszéken, Balázs P. társaságában , eredménytelenül. Nem szokványos ugyan a mostani helyzetük, de a felvett tantárgy eredményes teljesítése érdekében lényegesnek tartom, hogy az oktatás körülményeit egyeztessük.Kérem ezért, hogy szerdán, szept. 17.én 10.00 órakor a Tanszéken jelenjenek meg a jövőbeni tennivalók egyeztetése érdekében.
Amennyiben a címzettek közül a fenti időpont nem felel meg, úgy előtte azt jelezze a : ringi at map.elte.hu címen.

Üdvözlettel:

Ringhofer János