Lazarus levelezesi listak

KOVACS Bela climbela at map.elte.hu
2008. Okt. 6., H, 13:07:51 CEST

Tisztelt Érintettek!

A lazarus.elte.hu gépen futó levelezési listák (pl. hallgato, oktatok,
tajfutas, terkep stb.) hardver/szoftver csere miatt ma este 18.00-tól
leállnak.

Kérem ezért, hogy a fenti időpontot (ma, hétfő, 2008.10.06. 18.00 CET - helyi
idő) követően NE küldjön levelet a listákra, mivel azok nagy
valósznűséggel (szerintem: biztos) elvesznek (és erről a küldő nem is fog
értesítést/visszajelzést kapni).

A fenti "restrikció"/"csendrendelet", az azt feloldó következő levelemig él
(valószínűleg néhány nap...).
(ps. Az újraindítást követően ki fog menni 1-2 teszt levél, amit nyugodtan
lehet törölni, kérem azokra NE reagáljanak!!!)

Természetesen a ma kb. 17.55-ig feladott levelek még postázódnak,
írásmániások hajrá :-)

ps. A "lazarus.elte.hu" webes felületen(weblapok, listaarchívum stb.) MA
19.00 után már elérhető lesz/kisebb nagyobb szakadásokkal, de _NEM_ működnek
majd a levlisták!!!

ps2. Reméljük a hardvercsere megoldja minden eddigi gondunk, és a
bőven "nyugdíjas korú" (emberi léptékkel: Matuzsálem korú): kb. 10 éves vas
is megpihenhet...