[Hallgato] időpont kérés a fot. vizsgaidőpont megállapítására.

mftve mftve at t-online.hu
2008. Nov. 24., H, 11:20:12 CET

Kedves térképész hallgatók akik felvették a fotogrammetriát!

Az ETR szerint előre meg kell hirdetni az eljövendő fot. vizsga időpontot. Ez ugyan az én kötelességem, de nem akarom csak a nekem megfelelő időpontot kiírni, mivel én jobban tudok alkalmazkodni. Kérem ezért egyeztessenek és holnap, az órán állapodjunk meg a megfelelő időpontban, hogy a bejelentési kötelezettségemnek eleget tehessek.

Üdvözlettel:

Ringhofer János