[Hallgato] BSc szakdolgozat

Zsolt Török zoltorok at ludens.elte.hu
2008. Nov. 7., P, 14:30:00 CET

Tisztelt BSc-s Hallgatóság!

Kérem, akiben felmerült, hogy szakdolgozata témavezetőjének engem választana,
ne habozzon, keressen meg e-mailben!

Most értesültem róla, hogy a jelentkezési lapokat hamarosan le kell adni, de
még talán nem késő valamilyen jó kis térképtörténeti, felfedezéstörténeti,
kognitív kartográfiai vagy vizualizációs témát találni. Bár ebben a félévben
távoktatok Firenzéből, a következőre visszatérek :-)))

Üdvözlettel:

Török Zsolt docens

                      Dr. Zsolt TÖRÖK, Assoc. Prof.
Department of Cartography and Geoinformatics, Eötvös Loránd University
               H-1117 Budapest, Pazmany P. setany 1/a, Hungary
                  Mellon Fellow, 2008-2009, Villa I Tatti,
       The Harvard University Center for Italian Renaissance Studies,
                                 Florence, Italy