map quota gondok

KOVACS Bela climbela at map.elte.hu
2008. Május. 22., Cs, 18:34:29 CEST

Tisztelt érintettek!

A map.elte.hu gépen egyeseknek betelt a számukra biztosított hely. Magyarul
tele lett a virtuális merevlemezeik közül valamelyik.
Aki nem tudná, rövid infó:
A map-ra belépéskor az oldal felső részén látható a foglalt/még szabad
helyfoglalásuk.
HA ez 100% felett van, nem gond de csak max 7 napig lehetséges (bizonyos
szintig, általában ~130%.-ig). Azt követően a rendszer nem enged belépni
(néha igen furcsa "kukis" hibákat vagy írási/olvasási hibákat generálva).
Az automatikus értesítés csak a "$HOME" területet figyeli, (ahol az olvasott
levelek tárolódnak alaphelyzetben) de a rendszerbe beérkezett levelek azok
elolvasásig egy közös területen tárolódnak ideiglenesen. Nos ennek a
területnek igen korlátozott a mérete (hiszen minddenki levele ide fut be,
itt van a víruskeresés, spamszűrés, ideiglenes területek stb.), és ha itt
történik a túlzott helyfoglalás - akkor kezdődnek a "belépési gondok".

Megoldás:
A beérkezett leveleket tessék ELOLVASNI/TÖRÖLNI/MENTENI/LEARCHIVÁLNI stb.

Most megemeltem annak a kb. 30 felhasználónak a "kvótáját" akinek több mint
7 napja már túllépte a részére fenntartott lemezfoglalási helyet. Így be
tudnak lépni, és _TÖRÖLNI!!!_ olvasni stb. is tudnak a leveleikből...

Kovács Béla
Eötvös Loránd Tudományegyetem -IK- Térképtudományi és Geoinformatikai Tanszék
Tel:+36-1-3722975, Fax:+36-1-3722951                   http://lazarus.elte.hu