III. éves térképész hallgatók egy része

Ringhofer Janos ringi at map.elte.hu
2008. Május. 20., K, 09:00:59 CEST

ELTE Térképtudományi Tanszék, Budapest
Strommer Domonkos
Szűts Júlia
Ludovszky Viktor hallgatók részére!

Az elmúlt napokban két évfolyamtársuk nem adta be időre a gyakorlatokat,Ők még
figyelmeztetés nélkül jelezték ezt, közöltem velük, nem adhatok gyakorlatból
érdemjegyet, így nem is vizsgázhatnak elméletből. Ez az állásponton a mai
napon is, hiszen tárgyilagosan, a határidőt komolyan vevőkkel szemben
igazságtalan lennék. Ez vonatkozik Önökre is.
Ugyanakkor le ellenőrzöm a vizsgaszabályzatban, helyes-e valóban ez a
döntésem, ez 22.-én derül ki.
22.-én vizsgáztatok a Tanszéken, keressenek meg a döntés ismertetésére.

Üdvözlettel:

Ringhofer János