belepokartyak ervenyessege

KOVACS Bela climbela at map.elte.hu
2008. Júl. 25., P, 14:58:54 CEST

Tisztelt hallgatók!

A géptermi belépőkártyák érvényessége lejár(t) (egy általam eddig nem ismert
okból):
-vagy július 6-án,
-vagy július közepén,
-vagy augusztus 1-én.

Azt nem tudom megmondani, hogy kinek mikor jár le a kártyája...
(úgy tűnt a mai telefonok alapján: az üzemeltetés sem tudja (pontosabban az
akit elértem) -csak annyit mondtak: egyesek kártyájára zat írja a rendszer
ki, hogy lejárt/érvénytelen.

Max 3x próbálkozhatnak a kártyával.
Amennyiben a dobozka lámpája nem vált át 1 másodpercen belül zöldre (és
marad 4 másodpercig zöld), hanem a piros lámpa elalszik, majd 4 másodperc
múlva ismét piros -akkor a kártya lejárt. Érvényesíteni a szeptemberi
iratkozást követően lehet (a majd akkor pontosított módon)
Elvileg mi központilag fogjuk leadni a listákat, amiket a TO ellenőriz és
megfelelő jogosultság esetében (nincs díjtartozás, érvényes a félév stb.)
továbbít a rendszerüzemeltetés felé.
Nem kell új kártyákat igényelni/a meglévőket leadni!

Megoldás: ha valaki mégis szeretne bejutni a gépterembe, akkor ezt az
ügyeleti idő alatt tegye/teheti meg biztosan, hiszen ilyenkor van oktató,
akinek (remélem) van érvényes kártyája...