NAGYON FONTOS!!!! Színes nyomtatások!!!!!!!!!!!!!!

Jesus Reyes jesus at ludens.elte.hu
2008. Jan. 17., Cs, 08:45:07 CET

Kedves hallgatók!

Mindenekelőtt: CDR állományokat NEM nyomtatok ki, csak is JPG formátumba elmentett, 250-300 dpi-s felbontású állományokat. TIF és PDF formátumú állományok esetén felmerülhet, hogy  a nyomtató hibásan nyomtatja ki az állományt, emiatt nem javasolom őket. Jeszenszky Péter állományát CDR formátumban nem tudom kinyomtatni, mert olyan betűtípusokat használt, amelyek nincsenek feltéve a gépemben (a többi CDR állományt meg sem probáltam).

Ma du. 3:00 óráig minden állomány ki kell legyen nyomtatva, ebből következik, hogy 14:30-kor küldöm el nyomtatni az utolsó JPG-eket, ezután újabbakat nem fogadok.

Üdvözlettel,

Jesus Reyes