Vetülettan II . gyakorlat ( keresztfélév )

Gede Mátyás saman at map.elte.hu
2008. Feb. 22., P, 11:17:06 CET

Tisztelt (?) érintettek!

múlt héten és ezen a héten is hiába jelentem meg a Vetülettan II. gyakorlat
időpontjában a kiírt helyszínen, mivel rajtam kívül senki nem jött el.

Az első órán szerettem volna ismertetni a tantárgy követelményeit. Mivel erre
nem volt lehetőségem sem akkor, sem ezen a héten, így ebben a levélben teszem meg:

1. A gyakorlati jegy feltétele a félév során 5 db kis- és egy nagyzárthelyi
megírása. A zárthelyik a gyakorlatok időpontjában, a kiszh-k az órák elején
lesznek megtartva. A zárhelyikről hiányozni csak előzetes bejelentés alapján
és orvosi igazolással lehetséges.

2. Aki bármelyik zh-ról igazolatlanul hiányzik, az nem kaphat gyakorlati
jegyet. Akinek 2-nél több kisZH-ja nem sikerül, vagy nem jelenik meg rajta, az
sem kaphat gyakorlati jegyet.

3. Akinek a nagyzh-ja nem sikerült, vagy igazoltan hiányzott, annak lehetősége
van a félév végén pótzárthelyit írnia. Ha ez sem sikerül, akkor a
vizsgaidőszak első hetében gyakUV-n bizonytíthatja tudását.

4. A gyakorlati jegy feltétele továbbá a saját kezűleg készített
vetületrajzoló program elkészításe, és annak segítségével a megfelelő térképek
megrajzolása. A beadandó feladatok részleteit a gyakorlatokon tisztázzuk. A
feladatok beadási határideje 2008. május 9. (péntek), 12 óra. Aki a határidőre
nem adja le a feladatát, az nem kap gyakorlati jegyet.

Az első kiszh jövő pénteken 10 órától lesz. Anyaga bármi lehet a Vetülettan I.
gyakorlat anyagából.

Szívélyes üdvözlettel,

Gede Mátyás - tanársegéd
ELTE Térképtudományi és Geoinformatikai Tanszék, Budapest