Lazarus... feléled (?!)

KOVACS Bela climbela at map.elte.hu
2008. Aug. 27., Sze, 15:46:57 CEST

Tisztelt érintettek!

A lazarus alatt a hardver zöme ma elfüstölt (alaplap, tápegység, memóriák,
processzor stb.)
A merevlemezek szerencsére (részben) túlélték.
Most az adatmentés/fsck fut a gépen.
Kérem, hogy NE töltsenek fel a gépre adatokat a továbbiakig, mert nem
garantált a feltöltött adatok "megmaradása"...

A levlisták (talán) működnek...

Jelenleg egy másik gépbe pakoltam át a merevlemezeket, és talán működni fog.
Ma éjszaka elutazom külföldre és legközelebb csak hétfőn leszek
gép/telefonközelben.