2. kör: Térinformatikai tanfolyam jövő hétfő és kedd délután!!!

Jesus Reyes jesus at ludens.elte.hu
2008. Ápr. 25., P, 12:06:03 CEST

Kedves hallgatók!

Néhány hallgató megkérdezte tőlem, hogy szükséges-e előzetesen jelentkezni a
kétnapos tanfolyamra. Nekik is mondtam, hogy nem szükséges
az előzetes jelentkezés, szeretettel várjuk a hallgatókat ezen a két napon.
Ismételten ajánlom a tanfolyamot a 3., 4. és 5. eves térképész hallgatóknak
nekik különösen fontosak ezek az ismeretek, de 2. éves vagy doktorandusz
érdeklődőket is szívesen látunk.

A tanfolyam miatt a számítógépterem hétfő 9:00 órától  12:00-ig zárva lesz
(szoftver installalása miatt). Közvetlenül utána, 1200-kor kezdődik a
tanfolyam 15:30-ig, kedden meg 12:00 és 15:30 között megtartjuk a tanfolyam
2. részét.

A teljesebb infó érdekében a tanfolyamról küldött korábbi email szövegét is
csatolom .

A hétfői találkozásig üdvözlettel,

Jesus Reyes

A 2008-as ERASMUS oktatói mobilitás keretében jövő hét hétfő és kedd délután
rövid tanfolyamot tart Rufino Pérez Gómez, a madridi Műszaki Egyetem (UPM)
profeszora. A tanfolyam címe:
"CARTOGRAPHY, WEBMAPPING AND INTERNET GIS SUPPORTING RESEARCH PROJECTS"

A foglalkozások időpontjai: április 28-án (hétfő) és 29-én (kedd), mind a
két napon 12:00-13:30 és 14:00-15:30 között. A helyszín a Térképtudományi és
Geoinformatikai Tanszék számítógépterme (7.55).

A titkársággal szembeni faliújságra feltettem a részletesebb programot, most
csak néhány fontosabb témát sorolok fel: Geoinformation related
technologies, Vector and raster analysis in GIS, Spatial Data
Infrastructures (SDIs), INSPIRE, GIS & Internet.

Az összes téma mind elméleti, mind gyakorlati szempontból bemutatásra kerül,
vagyis a két délután alatt a ppt bemutatókat gyakorlatok is váltják. Ezzel
együtt valódi, az Európai Unión belül jelenleg is lezajló térinformatikai
projekteket (GMES, INSPIRE, GALILEO) is bemutatja.

A tanfolyam erősen ajánlott 3., 4. és 5. eves térképész hallgatóknak, de
érdeklődőket is szeretettel várunk.

A ppt bemutatók angol nyelven készültek, de a foglalkozásokon (kvázi
J)magyar tolmácsolás lesz.