ERASMUS előadás jövő szerdán (szept 26 du.)!!!!!!!!!!!

Jesus Reyes jesus at ludens.elte.hu
2007. Sze. 20., Cs, 12:25:27 CEST

Kedves Hallgatók és Kollégák!

Jövő szerdán szeptember 26-án délután 14:00 órától az ERASMUS program keretében Dr. Miguel Ángel Calvo, a Baszkföldi egyetem oktatója előadást tart a következő témakörökben:

-         Introduction: A Baszkföldi Egyetem rövid bemutatása.

-         Problem Based Learning (PBL): térinformatikai tapasztalatok a PBL alkalmazásában

-         Theory of geo-conceptualization in GIS systems.

Mindenkit szeretettel várunk a 7.55-ös teremben (nagy számítógépteremben)!!!!!!!!!!!

Üdvözlettel,

Jesus Reyes