hallgatói nevek, képek

Zentai Laszlo zetor at ludens.elte.hu
2007. Sze. 13., Cs, 11:57:46 CEST

Tisztelt hallgatók!

Igyekeztem naprakésszé tenni a tanszéki honlapon a hallgatók listáját,
illetve fotóit: http://lazarus.elte.hu/hun/hallgjpg/jelenl.htm
Az ETR segítségével próbáltam tájékozódni. Töröltem azokat a hallgatókat,
akik nem vettek fel térképész órákat, átosoroltam más évfolyamba azokat,
akik halasztottak (pl. Erasmus miatt).
Kérem, hogy mindenki nézze át az oldalakat és szóljon, ha bármit szükséges
változtatni.
Készítettem egy külön csoportot a potenciálisan államvizsga előtt álló, de a
tanulmányaikat már nagyjából befejezett hallgatóknak.
Aki szeretné a képe mellett az e-mail címét is feltüntetni kérem jelezze
nekem (akié most is szerepel, de nem szeretné a továbbiakban, vagy
megváltozott a címe, kérem jelezzék).
Minden észrevételt szívesen fogadok.

Zentai László térképész, tanszékvezető egyetemi tanár
ELTE Térképtudományi és Geoinformatikai Tanszék
1117 Budapest, Pázmány Péter sétány 1/A
Tel: 2090555/6723, 3722975, fax: 3722951 - http://lazarus.elte.hu