kiadványszerkesztés óra

Irás Krisztina iras at map.elte.hu
2007. Sze. 11., K, 15:18:25 CEST

Kedves Mindenki, aki kiadványszerkesztés órára jelentkezett, vagy jelentkezni
kíván!

Ezúton értesítelek Benneteket, hogy én már hivatalosan nem dolgozom az ELTÉn,
ettől függetlenül azonban szívesen megtartom a Kiadványszerkesztés órát
Nektek. (Itt jegyzem meg, hogy a szabadidőmben végzett önkéntes társadalmi
munka keretében.) Ezzel csak azt próbálom illusztrálni, hogy már (sajnos) nem
olyan rugalmas az időbeosztásom, mint eddig. Ez praktikusan azt jelenti, hogy
KIZÁRÓLAG reggel/délelőtt érek rá. A keresztmetszetet szűkíti az a sajnálatos
tény, hogy az órát számítástechnikai teremben kell megtartani, mivel (többek
között) szoftver-használatot fogtok tanulni. A péntek reggel minden
szempontból ideális volt, mert megkaptuk az sgis termet, és még én is be tudok
menni az egyetemre ebben az időpontban. Ha szereztek szabad számtek termet
bármelyik másik nap 8-tól 10-ig, vagy 10-től 12-ig, akkor át tehetjük az órát.

Amennyiben változás történne, kérem, hogy egy bátor önkéntes jelezze felém is.

Üdvözlettel,

Irás Krisztina