Fw: Meghívó

VEREBI Katalin kati at map.elte.hu
2007. Okt. 24., Sze, 12:22:44 CEST

---------- Forwarded Message -----------
From: "Márton Mátyás" <matyi at map.elte.hu>
To: kati at map.elte.hu
Sent: Wed, 24 Oct 2007 12:13:59 +0200
Subject: Fw: Meghívó

---------- Forwarded Message -----------
From: "Márton Mátyás" <matyi at map.elte.hu>
To: hallgato at lazarus.elte.hu
Sent: Wed, 24 Oct 2007 11:30:08 +0200
Subject: Meghívó

Tisztelt Hallgatók!
Mindenki figyelmébe ajánlom a mellékelt meghívó előadását.
Üdvözlettel:
Márton Mátyás

MEGHÍVÓ

Az Eötvös Loránd Tudományegyetem Informatikai Karán
a Térképtudományi és Geoinformatikai Tanszék vendége

Prof. Dr. Ernst Messerschmid,
az Institut for Raumfahrtsysteme, Universität Stuttgart intézetigazgatója,

aki 2007. október 30-án 10 órai kezdettel angol nyelvű előadást tart
az egyetem lágymányosi campusán, az Északi tömb Kari tanácstermében
(Budapest, XI. Pázmány Péter sétány 1/A, VII. emelet 7.21)

"ISS (International Space Station) and the Mission to Planet Earth" címmel,
amelyre tisztelettel meghívjuk Önt.

Az űrkutató fizikus professzor beszámol a Nemzetközi Űrállomáson szerzett
személyes tapasztalatairól is.

Ernst Messerschmid 1945-ben született. Egyetemi tanulmányait Tübingenben és
Bonnban végezte. 1985-ben a Challenger fedélzetén ő volt az első (nyugat)
német űrhajós.

Márton Mátyás
habilitált egyetemi docens
ELTE Térképtudományi és Geoinformatikai Tanszék,
1117 Budapest, Pázmány Péter sétány 1/A
------- End of Forwarded Message -------

ELTE Térképtudományi Tanszék, Budapest