Óracserék

Márton Mátyás matyi at map.elte.hu
2007. Okt. 11., Cs, 07:14:11 CEST

Kedves ötödéves Hallgatóim!

Okt. 15-én reggel 8 előtt 10 perccel találkozunk a HM Térképészeti Közhasznú
Társaság előtt (Szilágyi E. fasor 7-9.). A "Nyomdai elők. 3." óra keretében
látogatjuk meg a nyomdát és a múzeumot (CTP technológia, digitális
montírozás, kőnyomás stb.) Azoknak is, akik csütörtökön járnak!!! Utána már
itthon "Atlaszkart." kb. 11 órától (az okt. 8-i óra programja szerint (Bozó
Attila, Nagy Lajos).
16-án 15-e helyetti Atlaszkart. lesz (Fekete Balázs, László Attila +
mindazok, akiknek egyéni választott atlaszbemutatója hibádzik!!!)
Okt. 18-án okt. 22-e helyett Atlaszkart. és Nyomda 3. is lesz MINDENKINEK!!!
(Nyomda 3. a ZH-ra készülés jegyében. Így 25-én Nyomda 3. csak azoknak lesz,
akik még bizonytalanok a hallottakban.) Szünet után Nyomda 3.ZH.

Üdv Mindenkinek:
Matyi

Márton Mátyás
habilitált egyetemi docens
ELTE Térképtudományi és Geoinformatikai Tanszék,