terepgyakorlati támogatás

Toplak József kektura at freemail.hu
2007. Okt. 4., Cs, 16:28:07 CEST

Kedves idén nyáron terepgyakorlatozók!

Bana Zsolt kollegától tudom, hogy gond volt a terepgyakorlati pályázat leadásával, a HÖK hiányosként nem vette át az erdélyi terepgyakorlatosok pályázatát.

Beszéltem az ügyben Szikszay Gergellyel, a Hallgatói Jóléti Bizottság és a Kari Ösztöndíjbizottság elnökével, akitől megtudtam, hogy a probléma a mátrai terepgyakorlatos csoportra is fennáll.

Arról van szó, hogy - mint kiderült - idéntől szigorodott a rendszer, és a KÖB felé nem csak a gyakorlaton résztvett hallgatók névsorát kell igazoltan leadni, hanem valamilyen igazolás szükséges arról is, hogy a gyakorlat teljesítése milyen költségekkel járt a hallgatókra nézve, amiről ha nincs számla vagy egyéb hasonló dokumentum, akkor a gyakorlat vezetője adjon igazolást.

A helyzet nagyon abszurd, hiszen tekintve, hogy a szállást mindkét helyen a Kar (vagy a Tanszék, de ez most mindegy) fizette, és a vonatutat is a Tanszék állta, így lényegében csak az étkezés maradt (esetleg a Mátránál a busz), úgyhogy ezt kéne igazolni a Tisztelt Gyakorlatvezető Tanár Uraknak.

Prezentáljátok ezt a kért igazolást, és akkor a HÖK átveszi és elbírálja a pályázatot.

Toplak József

Ui:
Bana Zsolt keressen meg engem, hogy visszaadhassan a csoportja pályázatát.