Fw: Morgan Stanley Karrier Nap Budapesten

Klinghammer István klinghammer at ludens.elte.hu
2007. Nov. 19., H, 12:39:05 CET

---------- Forwarded Message -----------
From: Széles Anna <szeles.anna at frissdiplomas.hu>
To: <klinghammer at ludens.elte.hu>
Sent: Fri, 16 Nov 2007 14:05:32 +0100
Subject: Morgan Stanley Karrier Nap Budapesten

Tisztelt Klinghammer István!

A Morgan Stanley közreműködésével 2007. november 21-én karrier napot
szervezünk a Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem épületében,
amelyre ezúton tisztelettel meghívjuk Önt és a téma iránt érdeklődő
kollégáit.

A cég képviselői szívesen várják a programozó hallgatók és
informatikusok részvételét, ügyfelünk az informatikai területen
tanulóknak tud állásajánlatokat, szakmai gyakorlati lehetőségeket
kínálni.

Ezúton kérem, segítsenek tájékoztatni hallgatóikat az eseményről,
amennyiben lehetséges továbbítsák nekik az alábbi információkat:

INFORMATIKAI ELŐADÁS ÉS CÉGBEMUTATÓ
2007. november 21, 16 óra
BME IB 027
1117 Budapest, Magyar tudósok körútja 2.

Köszönettel és üdvözlettel:

Széles Anna
Frissdiplomás Kft
06 20 772 42 68
szeles.anna at frissdiplomas.hu
www.frissdiplomas.hu
------- End of Forwarded Message -------

ELTE Térképtudományi és Geoinformatikai Tanszék, Budapest