map tanusitvany lejart/lecserelve

KOVACS Bela climbela at map.elte.hu
2007. Nov. 4., V, 17:59:26 CET

Tsiztet érintettek!

A map.elte.hu tanúsítványa november másodikán lejárt. Az új kulcsot
elkészítettem, és 2008. augusztusának végéig érvényes. A kulcs adatai a
mellékletben található.

Amit tenni kell:
-a http://map.elte.hu -ra történő bejelentkezéskor a rendszer figyelmeztet,
hogy az RSA kulcs lejárt/megváltozott.
-a felkínált lehetőségek közül, a "kulcs importálása"-t választva
végigkattintgatni az "OK"-gombokon... :-)
-aki biztosra akar menni, az hasonlítsa össze a mellékletben található
RSA/DES kulcsot a map által felkínáltal...

Név: map_2007.11.03.txt.cer
Típus: application/x-x509-ca-cert
Méret: 679 bytes
Leírás: nem elérhető