gyakorlati jegyes feladatok

KOVACS Bela climbela at map.elte.hu
2007. Május. 25., P, 20:21:29 CEST

Tisztelt érintettek!

Az ETR-ben rögzítenünk kell a jegyeket (hivatalosan május 27.-én éjfélig)
mielőbb. Oktatóként erre külön felszólítást kaptunk a dékáni hivatal felől
tegnap.
Pici engedményt azért kapt(am)unk ma telefonon kikunyerálva :-)
A jövő héten péntekig még nem zárják le az ETR-ben a gyakjegyek rögzítésének
lehetőségét (azt nem tudom, hogy ez csak engem érint-e (valószínűleg) vagy
minden oktatót (kevésbé valószínű...))

Egyszerűsítve:
-aki nem akar gyak-UV-t szerezni a gyakorlat(i) tárgy(ak)ból az mielőbb ( e-
mailban _előre_ egyeztetett időpontban) keressen meg személyesen a
tanszéken, és mutassa be a feladatát.
Aki pénteken (2007 június 1.) délig ezt nem teszi meg, automatikusan az etr-
ben elégtelent kap.

Minden előzetes "határidő/haladék" érvénytelenítve van felsőbb utasításra.