Beadási határidők Jesus Reyes feladataival kapcsolatban...

Jesús Reyes jesus at ludens.elte.hu
2007. Május. 17., Cs, 14:52:30 CEST

Kedves hallgatók!

A különböző feladatok beadási határideje a következő:

- Freehand gyakorlat: május 25. (péntek) 12:00 óra. Végleges osztályzatok még azon a napon du. vagy legkésőbb kedd (május 29.) de.-től  az ETR-ben.

- ArcGIS gyakorlat: valószínűleg május 29-én (kedd) du. 14:00 óra. Ha ez az időpont megváltozna, akkor idővel értesítem a hallgatókat. Változás esetén is azon a héten lenne a beszámoló, csak egy későbbi nappon. Csak ez az egy alkalom van a feladatok bemutatására, akkor lesz a tanszéken Domokos és Hárs tanár úr. A feladat beadása a nagy számítógépteremben történik, nekik kell bemutatni a feladatot a számítógépen és a kérdéseire válaszolni.

- Amerika őskultúrák térképészeti hagyományai spec. koll. A tanteremben megbeszélteknek megfelelően az írásbelit május 22-én (kedd) de. 10:00-kor  megtartjuk a 7.59-es teremben (a szobámmal szemben). Az ETR-ben szerepel két vizsgaidőpont, ezekre lehet jelentkezni. Ha valakinek nem felel meg az írásbeli eredmény, akkor megbeszélünk egy időpontot a szóbeli javításra.

Üdvözlettel,

Jesús Reyes