Fw: Re: III. év meteorológia

ILLES Peter Daniel ipe at inf.elte.hu
2007. Jan. 9., K, 23:53:26 CET

Egészen biztosak vagytok benne, hogy a puskaküldésnek az a hallgatói levlista
a legmegfelelőbb hely, amit 5 évfolyam olvas, nem beszélve az összes tanszéki
munkatársról?
Nem beszélve róla, hogy akármilyen netikett szerint sem illik bevágni egy
magánban küldött levelet levlistára..

Bocsánat, nem bírtam ki, hogy a sorozatosan ide küldött, -szerintem- teljesen
magánjellegű levelezésekre ne reagáljak..

Illés Péter

On Sun, 7 Jan 2007 18:54:04 +0100, Jeszenszky Péter wrote