Bódvarákó Before Party

Toplak József kektura at freemail.hu
2007. Ápr. 25., Sze, 02:01:24 CEST

Kedves Bódvarákó-fanok!

A fent nevezett Geo-Bio Gólyatábornak idén is lesz Before Party-ja, hogy a hely szelleme iránt elkötelezett rajongóknak tavasszal is jusson valami a híres "én is bódvarákós vagyok" érzésből.
Mellékelem Mészáros Csaba (Mészi), a TTK HÖK Föld- és Környezettudományi "Szacskó"-ja (szakterületi koordinátor) tájékoztatóját az eseményről.
Jövő csütörtök az időpont!
Gyertek, merazjó! :)

Joe