spec. koll.

Gede Matyas saman at map.elte.hu
2006. Sze. 5., K, 13:07:34 CEST

On Mon, 04 Sep 2006 16:30:50 +0200, Bolla Péter wrote
> Kedves Érintettek!
>
> Felmerült egy olyan kérdés az 5. évesek között, hogy honnan lehet
> megszerezni a listát arról, hogy milyen speciális kollégiumok
> indulnak ebben a félévben, azaz melyek közül kell a mostani 5.
> éveseknek 2-t választaniuk?

Ugyan nem tudom, hogy a kötelezően választhatók közé besorolható-e, de az én
specim is indul, ha lesz elég jelentkező.

tttn9915	Scriptnyelvek alkalmazása a web-kartográfiában

Gede Mátyás - PhD hallgató
ELTE Térképtudományi és Geoinformatikai Tanszék, Budapest