Freehand

Jáky Péter peddie at map.elte.hu
2006. Okt. 21., Szo, 10:03:20 CEST

Figyelem!
Tud valaki olyanról, hogy a Freehand nem jelenít meg semmilyen rajzolt objektumot?
A majdnem kész térképemet javítgattam volna, mikor megdöbbenve láttam, hogy
MINDEN rajzolt, és egy szám kivételével, az összes szöveg eltűnt belőle, de a
segédvonalak, a rétegszerkezet és a style-ok megvannak. Ha új objektumot
teszek fel, és és utána mégegyet, az előtte lévő automatikusan kitörlődik...
Szóval, ha van valakinek ötlete, hogy mi történik a programommal, szeretném,
ha megosztaná velem!

Üdvözlettel, Jáky Péter