Amerikai foci meccs

Bálint Gábor bee.gee at freemail.hu
2006. Okt. 17., K, 11:27:51 CEST

Tisztelt sport iránt érdeklődők!

Ez úton szeretnék mindenkit meghívni az Október 21-én
megrendezésre kerülő barátságos mérkőzésre melyen a North Pest
Vipers a Nagykanizsa Demons ellen játszik. Mint azt néhányan tudják
itt a tanszéken, én a Viperáknál játszom. Ez lesz a második meccsünk,
a Nagykanizsa pedig már 2 bajnokságon van túl.
Csapatunkról további információt a www.vipers.hu oldalon találhattok.
A mérkőzés helyszíne a BVSC stadion (XIV. Szőnyi út 2.) lesz, a Mexikói
út közelében. Kapunyitás 12:00-tól, a kick-off 13:00-kor.
A belépő 500 HUF. És hogy mit kínálunk ezért? Egy egész délutános
fantasztikus élményt, pom-pom lányokat, olcsó büfét és értékes
tombolát.
Szeretettel várunk mindenkit

Bálint Gábor
V. éves térképész hallgató
NP Vipers csapatkapitánya #24

25% kedvezménnyel - minden, ami könyv!
Tartalmában és formájában egyaránt megújult honlappal várja kedves vásárlóit az Alexandra ONLINE
http://ad.adverticum.net/b/cl,1,6022,117956,188205/click.prm