Csak elso eveseknek - geologia tetel

Deák Szabolcs sabibeat at map.elte.hu
2006. Május. 31., Sze, 13:34:59 CEST

> 1, Állattörzsek I-V.
> 2, Állattörzsek VI-X.
> 3, Jégkorszakok
> 4, Glaciális üledékképződés
> 5, Sivatagi        "
> 6, Folyóvízi-tavi  "
> 7, Tektonikai alapfogalmak
> 8, Üledékképződés az abráziós és a fövenyparton
> 9,       "        a delta- és a tölcsértorkolatban
> 10,      "        a sekélytengerben és a kontinentális lejtőn
> 11,      "        a melytengerben
> 12, A lemeztektonikai elmélet kialakulása, bizonyítékai
> 13,         "             "    lényege
> [...]

 Idezet Leel-Ossy Szabolcs-tol akit arrol kerdeztem hogy milyen tetelekre(a
tavaiakra) szamithatunk:
"Igen, lehet ez a tételsor, azzal a különbséggel, hogy hagyjuk el az
utolsó tételt (mert a rétegekről idén nem beszéltünk). Kérdezem, hogy a
tektonikai alapfogalmak (erre többször is készültem) végül is elhangzott-e?
Egyébként minden rendben."

A kerdesere en nem tudok valaszolni de arra kerek valakit hogy tegye meg
helyetem. a cim: losz at iris.geobio.elte.hu .
De tenyleg valaszoljon valki!!!!!!!!!!!!!!!!!!!