kiadvány feladatho z OLVASD EL!

Irás Krisztina iras at map.elte.hu
2006. Május. 26., P, 15:22:55 CEST

Kedves mindenki!

Átnéztem a leadott mukákat, és nem vagyok elégedett.
Összegyűjtöttem néhány típushibát. Ezek figyelembe vételével kérem a munkák
mielőbbi átdolgozását:

1. DAD NEM VÁROS!

2. MINDEN szöveget EL KELL OLVASNI!

3. A szövegekben lévő hibákat ki kell JAVÍTANI!

4. Szöveg ne lógjon le a lapról!

5. A hajtogatási jelek és a tartalom legyen összhangban!

6. Túltöltés és vágott méret kell!

7. Overprint ellenőzés (különösen a térképen, Coreleseknél mindenhol)!

8. MINDEN hirdetés kerüljön fel a hátlapra!

9. Elválasztások ellenőrzése, szöveg igazítása helyes legyen!

Jövő héten szerdán (2006. május 31.) 2-kor András (a Megrendelő) ismét itt
lesz a Tanszéken. Ti is gyertek el, hogy meg tudjuk beszélni a munkákat!

Üdv,

IK