adatbázis kezelés

Horváth Zsolt horvath-zsolt at dbrt.hu
2006. Május. 22., H, 09:34:14 CEST

Kedves III. évesek!

Az alábbi eredmények születtek az adatbáziskezelés zh-n:

BAALANT.ELTE 3
BEELAAT.ELTE 5
DAAIAAT.ELTE 3
FEBLAAT.ELTE 5
GYJEACT.ELTE 5
HOMIADT.ELTE 1
JUPGAAT.ELTE 2
KAJLABT.ELTE 1
KODLAET.ELTE 5
LAALACT.ELTE 5
NALLAAT.ELTE 5
NASLADT.ELTE 5
ROMLAAT.ELTE 5
SZVLABT.ELTE 5

Aki jelest kapott, azt beírtam az ETR-be is, a többiek jegyét pénteken írom
be, a pótzh után.

A pótzh-ra javasolt pénteki időpont megfelel, 17 órai kezdettel.
Azonos feltételekre, és hasonló feladatokra számítsatok, a gyakorló
feladatok közül.
Kérlek Titeket, helyszínt keressetek, és jelezzétek hová menjek pénteken.
Én nem ragaszkodom a számítógép teremhez.

Mivel nem járok sűrűn a Tanszék felé az indexbe szintén pénteken tudnám
beírni a jegyeket.

Üdvözlettel:
Horváth Zsolt