1 evesek zh eredmenyek

KOVACS Bela climbela at map.elte.hu
2006. Május. 17., Sze, 18:56:53 CEST

Tisztelt erintettek!

A pontok/szazalekok "osztalyzatra forditva":

60%-ig = 1
61-70% = 2
71-80% = 3
81-90% = 4
91%-tol= 5

A közepes-re vegzettek tudjak eredmenyuket.

Akik tobbert versenyeztek, ok is, de mindenki okulasara, nev nelkul a tovabbi
eredmenyek (felfele kerekitve :-) :
65%,81%,91%,65%,86%,65%,65%,91%,81%

Tehat a fenti 9 fo kozul volt aki tulbecsulte egy picit a pillanatnyi tudasat.

Javitani/rontani termeszetesen a potzh-n lehetseges. Kerem hogy az erintettek
beszeljenek meg 2-3 lehetseges idopontot a jovo/azt koveto hetre, es ezt
tudassak velem mialobb, hogy ezekbol kozossen (ami nekem is megfelel)
valasszunk egy vegleges idopontot.