kiev_vegleges

Soós István ila at map.elte.hu
2006. Május. 15., H, 22:12:45 CEST

Kedves érintettek!

Mivel Czcz barátunk ezt nem tette meg, én mondom ki a végleges időpontot. A
hétvégi csoportkiránduláson megbeszéltek alapján: június 8-11-ig. Elnézést
kérek mindenkitől, aki szeretne jönni, de nem jó neki az időpont, de
gondolom azt nem kell magyaráznom, hogy 10-15 ember kedvében járni elég
húzós dolog. Bátorkodtunk úgy gondolni, hogy mivel az alapötlet a mi
évfolyamunktól származik, ezért olyan időpontot találunk ki, ami nekünk jó.
Nagyon remélem, hogy aki igazán el akar, az így is el tud jönni. Néztem
vonatokat Csapig. Hááátt... Nem tudom. Szerintem 2 használható verzió van,
ami emberi (lásd másik Kievbe menő vonathoz) időben ér Csapra. Az egyik 7 25-
kor indul, és végig személy Záhonyig, ami 13 57-re van Záhonyban. A másik 7
05-kor indul (Bodrog IC), és az 12 45-re van Csapon. Az első verziónál még
át kell vhogy vergődni a határon, de az sztem megoldható... Szóval aki akar,
nézzen utána még normálisabb vonatoknak, vagy szavazzon, vagy mittudomén.

Üdv: Ila

ELTE Térképtudományi Tanszék, Budapest