5vos futoverseny

Zentai Laszlo zetor at ludens.elte.hu
2006. Május. 4., Cs, 13:32:54 CEST

JÖJJENEK!

X. 5vös 5km

5km-es futás ELTE Bajnoksága

Rajt: 2006. május 9-én kedd délután 17 órakor
az Egyetemi Körúton.
Táv: 5km a Campusz területén belül

Nevezés:  2006. május 5-én 16 óráig ELTE-seknek 300Ft, a többieknek 500Ft.
2006. május 5.  után, de legkésőbb a helyszínen 16:00-ig
ELTE-s (munkáltatói vagy) diákigazolvánnyal 400 Ft, a többieknek 700 Ft.

Nevezni lehet: az ELTE TTK HÖK Hallgatói Irodában,
Budapest, Pázmány Péter sétány 1/A földszint, vagy
május 9-én a helyszínen 16:00-ig a nevezési díj befizetésével.

Az első száz beérkező emblémás pólót kap!

További információ: kaloz at ludens.elte.hu

Különdíjak:

ELTE-s Családi Kategória: szülő + gyerek mindkettő teljesíti a távot, és az
egyik ELTE-s diák, vagy tanár
Az abszolút pályacsúcsot megdöntő nyertes 5000 Ft pénzdíjban részesül.
A Legsportosabb Tanszék díjat nyeri az a tanszék, ahonnan a legtöbb
munkatárs ér be a célba (tanár, doktorandusz, dolgozó. A nappali tagozatos
alapképzésben tanuló hallgató nem számít)
Csapatverseny!
3 fős csapatok versenyezhetnek, Minden csapatban legalabb 1 lánynak kell
indulni. Csapat nevezési lapot külön kell kitölteni. A legjobb 5 csapat
tagjai ajándékpólót kapnak pluszban.

http://ludens.elte.hu/~akos/ttksport/index.html