Geptermi hirek

KOVACS Bela climbela at map.elte.hu
2006. Jún. 23., P, 12:36:07 CEST

Tisztelt erintettek!

A tanszeki geptermek (mind) 2006. julius 4-tol ZARVA lesznek.
A geptermi szamitogepek _minden_ merevlemezet toroljuk.
A halozati "K" (kozoslo), "I" (install) is torlodik.
A halozati "H" (home) meghajtorol toroljuk (csak) a "profile"-okat (es bennuk
tarolt virusokat is :-)
A felhasznalok sajat adatait nem toroljuk a "H" meghajton. (kiveve azokat az
allomanyokat, amelyeknel a viruskergetok _barmilyen_ gyanus/spam/virus
egyezest talalnak.)

A fenti idopontig a teendok:
-a geptermi gepeken tarolt sajat anyagok mentese a "H"-ra/pendrive-ra, CD-re
-nem bejonni a gepterembe julius 4.-e utan: ("csak egy
pillanatra...", "ittfelejtettem valamit...", "csak elolvasni az emailokat..."
stb. indokkal (sot _SEMMILYEN_ indok sem lehet :-)

ps. A "nagy" gepterem julius 10-23 kozott tanfolyam miatt zarva lesz a
hallgatok reszere.
Julius 24. es augusztus 28. kozott pedig zarva MINDENKI szamara.
Augusztus 29-tol az sgis teremben levo "fekete" PC-k ujra hasznalhatok
lesznek barki szamara.