Földrajz kirándulás I éveseknek

Jeney János György janer at map.elte.hu
2006. Jún. 20., K, 22:43:31 CEST

A héten volta bent Horváth Erzsébetnél, és állítólag küldött mindenkinek egy
emailt (bár ezt én nem kaptam meg) a kirándulásról, amibe kért, hogy aki jön
az neki jelezze! Viszont én meg arra kérnék valakit, ha megkapta ezt az
üzenetet, akkor küldje el nekem az a címet, amire válaszolni kell. Továbbá aki
jönne, tényleg válaszoljon neki! Vagy ha nem akkor azt is meg lehet csinálni,
hogy mindenki küld nekem egy emailt és én továbbítom neki a névsort (csak
legalább egybe legyen benne a cím amire továbbítani kell!!!)
Na ennyit, azért remélem ez összejön
Jeney János I éves térképész hallgató