II. évesek terepgyako rlata

Farago Imre imor at map.elte.hu
2006. Júl. 6., Cs, 20:59:06 CEST

Kedves másodévesek!

Nagy megdöbbenéssel tapasztaltam, hogy a meghirdetett terepgyakorlati
ismertető megbeszélésre ma a 18 főből mindössze 5-en jelentek meg.
Megdöbbentő ez számomra, hogy a kötelező két hetes gyakorlat ennyire nem
érdekel senkit (aki ott volt ne vegye magára), és megdöbbentő, hogy annak
ellenére történt mindez, hogy kértem az előző levelemben, aki nem tud (akar,
képes) megjelenni az ezt előzetesen jelezze részemre. Ez 13 kollégának nem
jutott eszébe. Emberileg tartom problémásnak ezt a hozzáállást. Végeredmény:
a mai mondókámat, ami nem nekem fontos, meg kell ismételnem a helyszínen,
némi keserű szájízzel, és egyben kérek mindenkit (ez az utolsó "kérésem"),
hogy vasárnap 20.00-ig jelenjen meg a terepgyakorlati szálláshelyen,
Mátraszentimrén a Darázshegyi Vendégházban. Ez alól nincs felmentés, aki nem
tud (akar, képes) erre az időre ott megjelenni, az ne is jöjjön (majd jön
jövőre, de lehet, hogy nem ide), de ez esetben a szállásdíjat is meg kell
térítenie az ELTE részére.
Ami ott meg kell tenni, a mai pótlására: el kell mondanom mi a feladat és
hogy kell megoldani, két fős csoportokat kell alakítanunk, el kell osztanunk
a munkaterületeket, ki kell osztanunk az alapanyagokat, el kell osztani a
szálláshely szobáit, és még élni is és aludni is kellene...

Remélem a további hozzáállás a munkához, (amely csak rajtunk múlik félig
nyaralás tud-e lenni), az évfolyam részéről már kedvezőbb lesz, végül is nem
nekem kell a térképész diploma...

Üdvözlettel:

Faragó Imre