Utoljáta vetülettan beadandók .

Gede Matyas saman at map.elte.hu
2006. Jan. 13., P, 09:31:59 CET

Igen tisztelt akinek inge, vegye magára!

A beadandó feladat a következő volt:

A Föld ábrázolása a megadott vetületben, normál, és ferdetengelyű helyzetben.
Be kellett (volna) adni:

- program
- normál helyzetben térkép
- ferdetengelyű helyzetben térkép

_NEM_ a plot file, hanem egy-egy rendesen megrajzolt térkép.

ne mondja senki, hogy nem tudta, mert érdekes módon kaptam már bő egy hónappal
ezelőtt is hibátlanul és hiánytalanul beadott feladatokat.

ma (péntek 13-a) délig van lehetőség pótólni a pótólnivalókat.
aki nem teszi meg, annak ez egy szerencsétlen nap lesz. Nekem meg véreskezű.

Gede Mátyás - Sámán - saman at map.elte.hu
ELTE Térképtudományi Tanszék, Budapest