II. térképész -elmkart

Dr. Zsolt Torok zoltorok at ludens.elte.hu
2006. Jan. 12., Cs, 09:53:37 CET

Megnyugtatásul:

a feladataikat nem a titkársági dobozba, hanem még jó időben nekem leadó
hallgatóknak: a tanszéken maradt anyagokat csak pénteken tudom értékelni,
mert elfelejtettem csatolni őket a dobobozhoz. Értékelni fogom ezeket is, és
leadásuk idejét is figyelembe veszem.

Aki mindent leadott, kap jegyet az ETR-ben!

Ha valakinek hátraléka van, akkor aggódhat.

Derűs napot péntekig!
:-))))

Dr. Zsolt Török, Assoc. Professor,Dept. of Cartography and Geoinformatics,
Eötvös Loránd University, H-1117 Budapest, Pázmány P. sétány 1/a, Hungary,
zoltorok at ludens.elte.hu
http://lazarus.elte.hu/~zoltorok