Sátoraljaújhely - Elsőévesek !

Jeszenszky Péter jeszi at map.elte.hu
2006. Feb. 6., H, 00:08:46 CET

Hellósztok!
Mivel úgy tapasztaltam, senki nem kapta mg a Jani e-mailjét, ezért írok én!

Ezzel csak az a baj, hogy az infóim nem biztos hogy pontosak, szóval aki akar
jönni mindenképp szóljon, vagy nekem, de lehetőleg inkább a Janinak, aki az
ötletgazda.
Szóval: nagyszabású kirándulást szervezünk a hétvégén a vadregényes
Sátoraljaújhelyre, és valószínűleg szombat-vasárnapot foglalná ez magában.
Szállás: olcsó, még olcsóbb hálózsákkal. Valamilyen apartmanokban...
Kaja: visszük, közös sütés, megesszük.
Program (kb.): Sátoraljaújhelyi Magyarok Kálváriája végigjárása (igény szerint
fakultatív), Borsi vár megtekintése (Rákoczi-emlékek), de ez még nem minden
szerintem.
Kérdéseket, jelentkezéseket várjuk.

Tényleg bocs, hogy nem tudok semmit, de ezideig még nem beszéltük meg a
részleteket.
Majd a Janit megkérem hogy tényleg írjon. Ezt vegyétek szóval csak ízelítőnek :D

Jelentkezzetek minél többen, lássunk világot!
Minden jót és sikeres tárgyfelvételt kívánok!
Jeszenszky Péter
I. éves térképészhallgató
jeszi at map.elte.hu ; teppich at vipmail.hu