otodeveseknek

Márton Mátyás matyi at map.elte.hu
2006. Dec. 19., K, 15:50:19 CET

Kedves Hallgatóim!
Fájdalommal értesítem Blaskó Dénest és Takács Zoltánt, akik már
jelentkeztek, valamint mindazokat, akik dec. 29-én szándékoztak
Atlaszkartográfiából vizsgázni, hogy az Északi tömb zárva lesz. A déliben
meg nem szívesen bolyonganék. Ezért találkozzunk DECEMBER 29. HELYETT
JANUÁR 2-ÁN 10.00-kor TANSZÉKÜNKÖN.
További vizsgaidőpontok:
JANUÁR 9-ÉN 8.30 és
JANUÁR 17-ÉN 10.00 óra.
Ismételten kérem, hogy a kiválasztott időpontra jelentkezők küldjenek egy e-
mailt.
Kellemes ünnepeket és boldog új esztendőt kívánok Mindenkinek:
Matyi

Márton Mátyás
egyetemi docens
ELTE Térképtudományi és Geoinformatikai Tanszék,