évkezdés, regisztráció, változások és miegymás

Toplak József kektura at freemail.hu
2006. Aug. 28., H, 18:46:33 CEST

Sziasztok!

Mielőtt újabb tizen-huszonvalahányatok e-mail-es
megkeresésére válaszolnék egyesével, holnap-holnaputánra
összeállítok egy részletes tájékoztatót minden aktuális
kérdésről, csak még egy-két dologban én is tájékozódom,
ugyanis 9 nap után éppenhogy csak hazaestem még
Bódvarákóról, az ötödmagammal főszervezett gólyatáborból,
úgyhogy (tényleg csak) egy kis türelmet kérek!
Senki nem fog semmiről lemaradni, de még nekem is hiányzik
egy-két apró infó.
A megkeresési bizalmat köszönöm minden érintettnek :)

Amúgy nagyon jó arcok a gólyák, a földtudomány alapszakon
pedig - a létszámarányokat tekintve - meglepően magas az
érdeklődés a térképész szakirány iránt.

Joe

A sarki nyelviskola a múlt század intézménye, a XXI. századé az INTERNETES NYELVISKOLA!
http://www.mediabo.hu/nyelviskolaorigo.html