Aramszunet gepleallasok - update

KOVACS Bela climbela at map.elte.hu
2006. Aug. 16., Sze, 11:04:16 CEST

Tisztelt Felhasznalok!

 Az ELTE "Lágymányosi Campus" területén szombaton (aug. 12) volt egy
tervezett, (és egy nem tervezett) áramszünet. Az utóbbi okozott némi
fennakadást a levelezési, www, és gps adatszolgáltatásokban. A szünetmentes
táp(ok) egy ideig bírták, majd lekapcsolták a szervereinket. Az újraindítás
a 230V megjelenését követően jól sikerült. Az ezt követő elektromos
tranzienseket már sajna nem tudta áthidalni a szünetmentes, és néhány gép
tápegysége/alaplapja/memóriája/processzora/merevlemeze stb. jobb létre
szenderült.
 A nem fogadott levelek a map-ra idővel (24-72 óra múlva) meg kell hogy
érkezzenek, a lazarus levlistáin már nem lehetnek fennakadások, a bázis-
adatok ma 9.40-től ujra elérhetők, a mercator minden lemeze újra elérhető (a
 Mivel csak ma tudtam a gépeket véglegesen(?!) megjavítani (máig szabadságon
voltam), az esetlegesen okozott kellemetlenségekért elnézésüket kérem.

Kovács Béla

ps. Akit érint: a terepgyakorlati jegyzőkönyvek/mérések/feladatok leadási
határideje nem módosult!!! Már csak napok vannak hátra :-)