Fw: Lágymányosi áramszünet

KOVACS Bela climbela at map.elte.hu
2006. Aug. 7., H, 22:14:41 CEST

Tisztelt felhasznalok!

Sajnos ez minket igencsak erint (marmint map, mercator, sgis, lazarus stb...)

Mivel az emlitett idoben a hegyek kozott leszek, - nem tudom megnyomni a
reset/power-gombot a szervereinken ha esetleg kellene - ezert lehetseges,
hogy a tanszeki teljes szolgaltatasaink csak szerdan lesznek elerhetoek :-(

K.Bela