ERASMUS - Baszkföldi Egyetem - tantárgyak

Jesús Reyes jesus at ludens.elte.hu
2006. Ápr. 3., H, 09:56:21 CEST

Kedves hallgatók!

Megérkezett a tantárgy-lista a Baszkföldi Egyetemtől (Vitória, Sp.). A spanyolok a szemeszter helyett a "kuatrimesztert" használják (vagyis négy hónapból álló félév)... Akkor mellékelem a küldött tájékoztatás fordítását:

Első kuatrimeszter:

-          Diplomamunka készítése angolul (Topográfiai laborban) - 16 ECTS (480 órányi munka)

-          Spanyol nyelvtanfolyam - 8 ECTS

Második kuatrimeszter (február közepétől júniusig):

Legalább két tantárgyat kell felvenni (mindegyik elméletből és gyakorlatból áll). Az elméleti órákat spanyolul tartják, de a gyakorlat (ami a foglalkozások legnagyobb részét képezi) angol nyelvű szoftverek tanításából áll, az oktató külön konzultaciót is tart angol nyelven.

A tantárgyak a következők:

- Cartography (kódja: 18646)...........7,5 ECTS

- Geographical Information Systems (kódja: 18666)..6 ECTS

Természetesen lehet folytatni a diplomamunkát illetve tovább is járni spanyol nyelvórákra:

-          Final Project ............16 ECTS (480 órányi munka)

-          Spanish courses...........8 ECTS

Ha valamilyen kérdés felmerülne, nyugodtan kereshetnek engem, de ennél nem sokkal többet tudok mondani .... :-)

Üdvözlettel,

Jesús Reyes