jó hír

Toplak József kektura at freemail.hu
2005. Sze. 22., Cs, 15:09:50 CEST

Kedves mindenki!

Nem tudom, hogy van e a tanszéki hallgatók között érintett (ergó
autóval egyetemre járó), de az alábbi jó hír nemrég érkezett az IK HÖK
képviselők levlistájáról Nagy Zoltán Péter innovációs alelnöktől.

Üdv: Joe

Dátum : Thu, 22 Sep 2005 14:31:26 +0200 (CEST)
Feladó: Innovacios Alelnok IK HOK ELTE[+]
Címzett: Gulyás Lóránt[+]
CC: kepviselo at ikhok.elte.hu[+]

Bódottág!!! - hogy egy "híres magyart" idézzek

Ma összefuttam Révésznével belépőkáryta ügyében (intéződik a dolog,
ez
után a levél után végre hozzáfogok majd), s közölte velem eme
örömhírt:

Az üzemeltetés és a 3 dékán megegyezett abban, hogy a parkolás újra
ingyenes minden egyetemi polgárnak. a
sorompó nyitvatartási időben (6h-22h) állni fog. a komplementer
időszakban pedig ingyensen kinyitják!

Fontos a parkolási cég a déli épület
lágymányosi hid felé eső oldalát kapta meg. oda parkolni
verboten/vietato/tilos!!!

NZP