sokminden

Toplak József kektura at freemail.hu
2005. Sze. 20., K, 17:10:36 CEST

Kedves Hallgatótársaim!

Az IK HÖK közös IK-s színházlátogatásokat szervez.
Ajánlom figyelmetekbe Gődöny Péter kultúrális referens
ajánlatát.
http://ikhok.elte.hu/~ikhokkultur/szinhazak.htm
Nála lehet jelentkezni az ikhokkultur at hok.elte.hu e-mail címen!

TTK-s kezdeményezésre (Kálózi Attila sportbiztos) megfelelő
számú
érdeklődés mellett alakulni fog egy ELTE Teljesítménytúrázók
Egyesülete. A Nyúzban az én e-mail címem
(kektura at freemail.hu) lett megadva kontaktként, szóval
lényeg a lényeg: aki teljesítménytúrázik,
és szeretné ezt jó társaságban ELTE-sekkel művelni, akkor
jelentkezzen nálam (már van néhány TTK-s érdeklődő, a többi
karra ezután fogjuk eljuttatni a tagtoborzót)!
Az IK-n az új pályázati kiírás szerint Rendszeres
sportösztöndíjat lehet pl. erre is kapni a jövőben (tudok
olyan teljesítménytúrázókról az ELTE-n, akik nem egyesületi
keretek között művelik ezt a sportot, és mint ilyenek,
jelenleg nem jogosultak a fenti ösztöndíjra).

Ha már ösztöndíjak!
Az ELTE IK KÖB kiírta az e félévi rendszeres és egyszeri
pályázati lehetőségeket, melyek (most néztem meg) még sajnos
nincsenek fent az http://ikhok.elte.hu/ oldalon :(
Most nem írom le részletesen a pályázatokat, megtekinthetők
az IK HÖK hirdetőjén (a földszinten a TTK-s Hali előtti
hirdetőtáblának a nem a TTK-Halira néző oldalán, és az IK
HÖK HQ előterénél a mínusz egyediken (ott csak remélem,
mivel nem onnan, hanem a tanszékről írom még ezt a mailt...)
Fontos, hogy szinte minden pályázat leadási határideje
szeptember 30, úgyhogy igyekezzetek az igazolásokkal!!!

Van néhány változás a korábbiakhoz képest, úgyhogy
mindenképp nézzetek utána a dolgoknak! Az IK HÖK HQ-nál
szerezhetők be a szükséges pályázati formanyomtatványok
kedvenc irodavezetőnktől, Krisztától.

A múltkori jól sikerült térképész szocializálódás sikerén
felbuzdulva a folytatásra buzdítok mindenkit! :)
Erre a legközelebbi kiváló alkalom a Bódvarákói Gólyatábor
lágymányosi kocsmatúrája lenne (aki volt velünk Bódvarákón,
annak kötelező! :)) Mint bizonyára olvastátok több helyen
is, a találkozó és indulás 22-én csütörtökön 17 órakor lesz
a KTCS bejáratánál.

Egyelőre ennyi.

Joe
(most mint HÖK képviselő)

Ingyenes hirdetés feladás az [origo] aprón!  Már több mint 180.000 ajánlat!
http://apro.origo.hu/