utcabal_regatta

Fábián Levente fabianlevente at map.elte.hu
2005. Sze. 13., K, 19:13:11 CEST

Sziasztok!

Utcabál!

    Szerdán és csütörtökön lesz az ELTE Lágymányosi tömbjének északi
bejárata elõtt egy fantasztikus nagy utcabál! Aki volt a tavaly õszi
rendezvényen, az tudhatja, hogy milyen hangulatos tud lenni egy ilyen
egyetem elõtti buli! Sok száz fiatal, napsütés, focibajnokság,
csocsóverseny, zene, gyros, sörcsapolás… Mi kellhet még! Elsõ este DJ
Bunny húzza a talp alá valót, második este a Boogie Mamma koncertje
és persze utána a buli lesz a „fénypont”!
Mindenki jöjjön, aki szeretne találkozni a gólyatáboros barátaival és
persze a felsõbb évesekkel (meg persze az is aki pont nem)!
Ingyenes!!!

Regatta!

Duna-parti Egyetemek Regattája

A rendezvényt 3 egyetem alapította, az ELTE,BME, Corvinus, 1998-ban.
Az
elsõt ez ELTE nyerte, a késõbbieket a BME.2 éve nem rendeztek meg,
ezért a
szervezõk ismét megpróbálják talpra állítani az Oxford-Cambridge
mintájára
létrehozott programot.
Ennek idõpontja 2005.09.17-e, a BME K (Mûegyetem rakpart) épülete
elõtti terület. Itt
napközben (9 órától) sportversenyek (kosár,asztalitenisz, csocsó,
darts, vizifoci), vetélkedõk
zajlanak, majd délután fél 4-tol az evezõsverseny maga.
A helyszínen büfék, színes programok! Természetesen ingyenes a
rendezvény látogatása illetve a versenyeken való részvétel
is.

Üdvözlettel:

Fábián Levente Gábor

az ELTE Térképtudományi és Geoinformatikai
Tanszékének hallgatója
Tel.: 30/684-78-43
ICQ: 302786364