Térképész - Geográfus Szocializálódás , IV. ütem vagyis a Végső Fázis

Somoskői Dániel somosdani at map.elte.hu
2005. Okt. 25., K, 11:32:55 CEST

Sziasztok!

Csütörtök este Geográfus-Térképész (G.E.K.-T.E.K Friendship party) és
Biológus (E.E.B.SZ.E Vagy B.SZ.E.) Szocializálódás IV. ütem vagyis a Végső
Fázis est lesz.

Este fél 8kor találkozó a Móricz Zsigmond körtéren 1930kor a globalizáció
egyik jeles képviselőjének gyorsétterme elött (Meki) s onnan megyünk egy
onnan alig tíz percre lévő Oázis nevű helyre ahol jobbnál jobb italok s
hanglutos, az ember lábait táncra megindító zenével várjuk majd a kedves
részvevőket.

Mindenkit sok szerettel várunk! Térképészek gyertek s mutassuk meg hogy kell
szocializálódni... :)))

Kiegészítésként ma ismét pályára lép a térképész-geográfus vegyesválogatott
a KCSSKban. A Mai meccsünk 19:35kor kezdődik s ellenfelünk az Extra csapat
lesz.

Minden lelkes szurkolót szívesen látunk! Aki nem tudná a közös tali
szokásosan 1900kor lesz a Dayka Gábor utcai buszmegállóban (amelyikből a
buszok a városból kifele mennek) vagy pedig félre a pálya melle várjuk a
tomboló tömeget. :)))

Kellemes 7et s sok sikert a ZHkhoz!

Üdv:
Dani
T.E.K. Szervezeti s Szocializálódási Tábornagya