szerdai rendszeres terkepesz...

szemerey anna szemereyanna at gmail.com
2005. Okt. 10., H, 23:05:40 CEST

sziasztok

az evfolyamom rendesen leorditott [e-maileken keresztul] a tothkocsma
miatt, ugyhogy az kilove [banhatjak]
mori borozot telefonon nem lehet elerni, a tothkocsma elleni tamadas
meg keson jott, ugyhogy ma mar nem mentem el oda
holnap 6-7 korul odamegyek, es ha tudok, foglalok asztalt
ha nem sikerul, akkor az gaz, akkor tovabbmegyek a galagonyaba [nem
talaltam hozzajuk telefonszamot]
ha az se jon ossze, akkor gyorsan golndolkozok ..

emiatt szeretnem, ha a mi evfolyamunkon kivuliek legkesobb kedd du 3ig
irnanak, h pontosan [!] hanyan jonnek, mert csak annyi helyet
foglalok, ahany tuti kell is..

azt, h hol lesz, igyekszem legkesobb holnap este megirni
es sztem legyen 7kor; remelem, ez mindenkinek jo

jo ejszakat/jo reggelt
anna