Nyomdai előkészítés 3.

Márton Mátyás terkepmuhely at t-online.hu
2005. Okt. 5., Sze, 14:10:53 CEST

Kedves Ötödévesek!
Pénteken nyomdai előkészítés óra a Kartográfia és a Térképészeti Kht.ide vágó szakmai programrészei fejében elmarad. Nem szeretnék senkit kényelmetlen helyzetbe hozni gyakjegy ügyben, ezért újra felhívom a figyelmeteket, hogy ezeken az órákon katalógus van (ide értve az érintett üzemlátogatásokat is!).
Az óracserét hétfőre csak úgy tudom elfogadni, ha 7.30-kor kezdünk. Így végzünk 13.00-ra, azaz a délutánosok mehetnek órára, és teremprobléma sem adódik. Kérem ezt megfontolni. Csak akkor megy, ha minden érintett hallgató vállalja!
Hétfőn találkozunk a Bosnyák téren, a "szokott helyen és időben", úgy értem IDŐBEN legyen ott Mindenki!
Addig is a viszont látásra. Persze az 56-os atlaszosokat holnap várom.
Üdv:
Márton Mátyás